DEEPEST DARKNESS
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Forum w realiach magicznego świata.
 
IndeksCalendarLatest imagesFAQSzukajUżytkownicyGrupyRejestracjaZaloguj

 

 Dozwolone rasy, gatunki i mieszańce

Go down 
AutorWiadomość
Morgana Blackburn
Admin
Morgana Blackburn


Liczba postów : 321
Join date : 22/12/2020
Age : 30

Dozwolone rasy, gatunki i mieszańce Empty
PisanieTemat: Dozwolone rasy, gatunki i mieszańce   Dozwolone rasy, gatunki i mieszańce I_icon_minitimeNie Sie 14, 2022 12:39 am

    Zwierzoludzie
  • Reptilia, pochodzący od gadów półczłowiek. Mogą zmienić się w większego gadziego.
  • Insecta, pochodzący od owadów półczlowiek. Mogą zmienić się w większego owadziego.
  • Lupus, pochodzący od wilków. Mogą zmienić się w większego wilczura.
  • Cattus, pochodzący od kotów. Mogą zmienić się w większego kotowatego.
  • Muris, pochodzący od myszy. Mogą zmienić się w większego myszowatego.
  • Avis, pochodzący od ptaków. Mogą zmienić się w większego ptasiego.
  • Lepus, pochodzący od królików. Mogą zmienić się w większego króliczego.
  • Simia, pochodzący od małp. Mogą zmienić się w większego małpiego.
  • Minos,
  • Centaurs,


    Mitologiczne- Satyrs, Fauns.- Vampires, chupacabras- Lycan, warewolves- Arachnes, biesopająki - Nimfas, driada


    Draydales- Słoneczne, wysokie,- Leśne, wróżki - Księżycowe, nocne


Gatunki: Wszystkie gatunki są człowiecze, co to znaczy? Wszystkie mają organizm, budowę ciała jak ludzie.
  • Human
    1. Cybernetyczny organizm, organizm cybernetyczny
    2. Homosapiens, organizm rozumny
    3. Arcanin, organizm magiczny




Arcanin: długowieczność - Posiadają dar dzięki swojej magii do długiego życia. Niektórzy osiągają nawet tysiąclecia.
Arcanin: magiczny zastrzyk - Posiadają dar, który umożliwia im raz na jakiś czas zwiększyć swoje pokłady many na pewien okres.
Cyborg: wymienne części - Każda organiczna kończyna może zostać wymieniona, tak samo każda cybernetyczna część zastępiona.
Naukowy umysł - Każdy z tego gatunku może posiąść dwa wykształcenia i kilka umiejętności więcej, na początku gry.
  • Metamorph
    1. Reptilia, pochodzący od gadów półczłowiek. Mogą zmienić się w większego gadziego.
    2. Insecta, pochodzący od owadów półczlowiek. Mogą zmienić się w większego owadziego.
    3. Lupus, pochodzący od wilków. Mogą zmienić się w większego wilczura.
    4. Cattus, pochodzący od kotów. Mogą zmienić się w większego kotowatego.
    5. Muris, pochodzący od myszy. Mogą zmienić się w większego myszowatego.
    6. Avis, pochodzący od ptaków. Mogą zmienić się w większego ptasiego.
    7. Lepus, pochodzący od królików. Mogą zmienić się w większego króliczego.
    8. Simia, pochodzący od małp. Mogą zmienić się w większego małpiego.


    • Dryadales
      1. Apricus (Wysokie), słoneczne, dzieci dnia. Mieszkańcy pustynnego miasta, posiadające wrodzone zaklęcie do regeneracji many z promieni słonecznych.
      2. Lunae (Mroczni), księżycowe, dzieci nocy. Mieszkańcy jeziornego miasta, posiadajaće wrodzone zaklęcie do kamuflażu w promieniach księżyca.
      3. Sylvan (Wróżki), leśne, dzieci lasu. Mieszkańcy leśnego miasta, posiadające wrodzone zaklęcie


      • Celestial

      1. Nephilim (hebr. נפלים lub נפילים – giganci lub upadli) - termin, który najczęściej tłumaczy się jako „upadli” albo „giganci”, oznacza istoty urodzone w rezultacie obcowania aniołów lub demonów. Nephilim to potężne istoty, które potrafią osiągnąć naprawdę niebezpieczny poziom mocy magicznej. Większość z nich albo nienawidzi swojego rodzica albo jest w bliskich relacjach z nim.

      • Demoniczne dziecko -
      • Anielskie dziecko -

      1. Anioł -
      2. Demon -


      • Enchanted & Cursed

      1. Chupacabra lub Vampire - Rasa przeklętych na wieczność wampirycznym genem, który sprawia, że są półżywi o niezaspokojonym pragnieniu krwi. Rodzące potomstwo wielkich telepatycznych nietoperzy. Gdy są blisko ciekłej krwi przemieniają się w humanoidalne nietoperze.
      2. Wendigo lub Warewolf - Rasa przeklętych na wieczność genem bestialstwa, który podczas pełni przemienia ich w humanoidalne krwiożercze bestie, o niezaspokojonym pragnieniu mięsa. Rodzące potomstwo wielkich telepatycznych wilków.
      3. Arachna - Rasa przeklętych na wieczność pajęczym genem, przemieniającym je w nocy w humanoidalne pająki, o niezaspokojonym pragnieniu krwi. Męskie i żeńskie osobniki. Rodzące potomstwo wielkich telepatycznych pająków.
      4. Dragon - Rasa zaklętych darem smoczego genu. Humanoidalne smoki ze skrzydłami i jaszczurczymi ciałami. Potrafią przybrać człowieczą postać, gdy opanują to zaklęcie. Męskie lub żeńskie osobniki. Rodzące potomstwo kolejnych draconów.



      MYTHICAL, czyli gatunek mniejszych istot, bedacych kiedys czczonymi jak bogow, dlatego ten gatunek tez nazywamy pomniejszymi bostwami. Do tego gatunku naleza najbardziej pradawne istoty, ktore widnieja takze w bestiariuszu. Gatunek pelen mitycznych istot, ktore opisywane sa w religiach prehistorycznych, antycznych, takich ktore wymarly juz.
      ]
      1. Drzewiec lub Ent — Dawne pomniejsza bóstwa przyrody, przypominające wysokie humanoidalne męskie drzewa. Męskie osobniki.  Potrafią przybrać człowieczą postać, gdy opanują to zaklęcie.
      2. Nympha — Dawne pomniejsze bóstwa przyrody, przypominające w połowie kobietę, a w połowie kwiaty. Żeńskie osobniki.   Potrafią przybrać człowieczą postać, gdy opanują to zaklęcie.
      3. Minotaur — Dawne pomniejsze bóstwa labiryntów greckich i rzymskich, humanoidalne byki lub krowy. Potrafią przybrać człowieczą postać, gdy opanują to zaklęcie. Męskie osobniki.
      4. Centaur — Dawne pomniejsze bóstwa lasów. Przypominające ludzkich mężczyzn, o ciałach konia. Męskie osobniki.  Potrafią przybrać człowieczą postać, gdy opanują to zaklęcie.
      5. Driada — Dawne pomniejsze bóstwa lasów. Przypominające ludzkie kobiety, o ciałach konia. Żenskie osobniki.  Potrafią przybrać człowieczą postać, gdy opanują to zaklęcie.
      6. Naga — Dawne pomniejsze bóstwa strzegące oceanów, ich wygląd przypomina morskie stworzenia. Męskie osobniki.  Potrafią przybrać człowieczą postać, gdy opanują to zaklęcie.
      7. Syrena — Dawne pomniejsze bóstwa pływające w głębokich oceanach, o ciele ludzi i ogonach ryb, potrafiące przybierać ludzką postać, gdy zakochają się w śmiertelniku, lecz jest to trudne przez ich apetyt na ludzką krew.
      8. Medusa — Dawne bóstwo strzegące greckich i rzymskich świątyń. Istota o wężowym ogonie i humanodalnym ciele, o bujnych włosach będących małymi jadowitami wężąmi. Gdy Medusa ukąsi to jej jad przemiania w kamień. Żenskie osobniki. Potrafią przybrać człowieczą postać, gdy opanują to zaklęcie.
      9. Phantom — Męski upiorny duch, który pozostał w świecie żywych z powodu zemsty, silnych przeżyć, potrafiący czasowo zmienić się w człowieka w czasie dnia, po zachodzie słońca znów wraca do eterycznej formy.
      10. Licho — Żeński upiorny duch, który pozostał w świecie żywych z powodu zemsty, silnych przeżyć, potrafiący czasowo zmienić się w człowieka w czasie dnia, po zachodzie słońca znów wraca do eterycznej formy.
      11. Nightmare — Koszmar z sennego świata, który wydostał się do świata żywych. Męskie i żeńskie osobniki.
      12. Lesza — Dawne pomniejsze złe bóstwo, które strzegło lasów przed zniszczeniem, będące uosobieniem gniewu przyrody. Wygląda jak splątanina gęstych pnączy, unosząca się na nich. Męskie i żeńskie osobniki. Pewne zaklęcie sprawia, że przybierają ludzką postać.
      13. Satyr — Dawne pomniejsze złe bóstwo lasów, które utrudniało przeprawę podróżniką i kupcą przez lasy. Humanoidalne kozły. Męskie osobniki. Pewne zaklęcie sprawia, że przybierają ludzką postać.
      14. Faun — Dawne pomniejsze dobre bóstwo lasów, które chroniło przeprawę podróżników i kupców przez lasy. Humanoidalne kozły. Żeńskie osobniki. Pewne zaklęcie sprawia, że przybierają ludzką postać.


      Beserki, zwani potocznie dzikimi, barbarzyńcami lub zielonoskórymi.
        Orkish - Wysokie, umiesnione czlekoksztaltne istoty, dwa razy wieksze od ludzi.Goblin - Wysokosci niskiego czlowieka, atlantycznie zbudowane i bardzo szybkie, biegajace na czterechlapach. Huskar - Wysokie, smukle, o atletycznej posturze z duza iloscia klow, a nawet rogami.Gremlin - Wysokosci krasnoludow, pokryte niekiedy grubymi luskami, owlosieniem, istoty. Silne i bardzo inteligetne.




Powrót do góry Go down
https://thedeepestdarkness.forumpolish.com
 
Dozwolone rasy, gatunki i mieszańce
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» GATUNKI UNIWERSUM

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
DEEPEST DARKNESS :: DEEPEST DARKNESS :: KOMPENTENDIUM :: Department of breeds and species-
Skocz do: